Sådan betaler du kontingent
Få vejledning til at betale kontingent og se satser, frister m.v.

Gå direkte til:

Ikke medlem?

BEMÆRK: Denne guide er til dig, der er medlem, eller dig, der ikke har mulighed for at betale via indmeldelsen, af tekniske grunde.

Hvis du ønsker at melde dig ind, henvises venligst til indmeldelsessiden, hvor du også vil kunne betale og få instruktion dertil.

Kontingentsatser for 2024

• Medlem: 250 kr.
  • Støttemedlem: 150 kr.

Betalingsfrister

Betalingsfristen afhænger af din indmeldelsesdato:

• Hvis du meldte dig ind i foreningen efter februar 2022, er din indmeldelsesdato den dato, hvor du rent faktisk meldte dig ind.
  • Hvis du meldte dig ind i foreningen før februar 2022, er du blevet oprettet på ny i det nye hjemmesidesystem. I så fald er din indmeldelsesdato i systemet lig med den nye oprettelsesdato, dvs. en dato i februar 2022. Din frist for betaling vil så være samme dato i 2024.

Den præcise dato kan du se på din medlemskonto.

Ønsker du at forlænge dit medlemskab med 1 år? Klik da på linket “Forny” på din medlemskonto

Hvis du ikke betaler inden for betalingsfristen, mister du adgangen til dine medlemsfordele, så som adgang til medlemsområdet på hjemmesiden og medlemsaktiviteterne, foreningen arrangerer.

Du kan dog altid få adgang igen ved at forny dit abonnement/ medlemskab på din profil i medlemsområdet på hjemmesiden eller ved blot at betale kontingent. Så får du adgang igen, så snart vi har registreret din betaling.

BEMÆRK: Hvis du ikke betaler inden for fristen, fornyer du dit medlemskab ved at indmelde dig på ny. Systemet husker dig, dit fulde navn og din profil. Men du skal klikke på knappen “Meld dig ind her”, som om du indmeldte dig for første gang. Det skyldes, at du er blevet midlertidigt udmeldt pga. for sen betaling. Det er årsagen, hvis du ser nedenstående meddelelse:

BEMÆRK: Hvis du betaler med kreditkort, registreres din betaling med det samme. Men med MobilePay og bankoverførsel vil der gå et stykke tid, før vi har registreret din betaling og kan godkende din fornyelse.

Ikke IT-parat?

Intet problem. Så betaler du blot ved at benytte en af nedenstående betalingsmetoder. Så sørger vi for at fornye dit medlemskab via hjemmesiden. Du vil få en notifikation herom pr. mail, når det er sket. Den første mail vil i så fald fortælle dig, at din betaling endnu ikke er registreret, men få minutter derefter modtager du næste mail, som fortæller dig, at betalingen er registreret. Det skyldes, at systemet er indrettet til, at du selv fornyer dit medlemskab som beskrevet ovenfor. Hvis du gør det, så giver disse mails bedre mening.

Betalingsmetoder

• MobilePay til nr. 16435
  • Bankoverførsel til Danske Bank, reg.nr. 1551 – kontonr. 0016622354
  • Kreditkort / PayPal

BEMÆRK: Venligst oplys så meget af dit navn som muligt ved betaling med MobilePay eller bankoverførsel, så vi kan identificere din betaling, tak. Ved kreditkortbetaling følger dine oplysninger automatisk med, og vi behøver ikke at verificere dem.

BEMÆRK: Hvis oversættelsen på hjemmesiden ikke slår igennem, nævnes MobilePay og bankoverførsel som “Check”. Men hvis du vælger “Check”, fremgår betalingsmetoderne MobilePay og bankoverførsel med vejledning.