Hjælp

Her kan du få hjælp til at bruge hjemmesiden

Har du det sådan her lige nu?

Bare rolig! Her kan du få hjælp.

Se svar på ofte stillede spørgsmål og se skærmbilleder, der hjælper dig til at finde ud af, hvor du skal klikke.

Klik på det spørgsmål, du ønsker svar på. Så vises en løsning for dig.

Svar på ofte stillede spørgsmål

VEJLEDNING: Klik på det spørgsmål, du ønsker svar på. Så vises en løsning for dig.

Har du spørgsmål, som ikke besvares her? Klik da her: Kontakt

Du kan ændre din adgangskode således:

1. Klik på dit brugernavn i toppen af siden
  2. Vælg “Konto” > “Login-information” i den menu, der dukker op
  3. Indtast din nye adgangskode
    (BEMÆRK: Koden skal være mindst Medium for at blive accepteret – det kan du se under feltet, hvor det indikeres, hvor stærk adgangskoden er)
  4. Klik på knappen “Gem ændringer”.

Du kan ændre dit brugernavn i feltet “Vis navn offentligt som” på din profil

Indtast dit borgerlige navn i feltet “Vis navn offentligt som” på din profil

Du kan selv ændre din e-mail-adresse på din profil

Du kan indstille, hvilke e-mails du modtager, således:

1. Klik på dit brugernavn i toppen af siden
  2. Vælg “Konto” > “E-mail-indstillinger” (“Notification settings”, hvis oversættelsen glipper) i den menu, der dukker op.
  3. Vælg dine præferencer.
  1. Klik på knappen i øverste højre hjørne af alle sider på hjemmesiden eller her: Meld dig ind
  2. Scroll ned i bunden af siden og klik på knappen “Meld dig ind”
  3. Vælg medlemskabstype
  4. Udfyld indmeldelsesformularen
  5. Vælg betalingsmetode
  6. Hvis du ikke betaler med kreditkort: HUSK at betale! Når vi registrerer din betaling, giver vi dig adgang til medlemsområdet m.m. Der kan gå nogle dage, da vi også lider af en MPN-sygdom.
    Med kreditkortbetaling får du straks adgang.

Fornyelse/ forlængelse af medlemskab med 1 år: Klik på linket “Forny” på din medlemskonto

Se desuden siden Kontingent

BEMÆRK: Er du ikke medlem, gå da i stedet til indmeldelse

1. Log ind ved at klikke på linket “Log ind” i øverste højre hjørne af alle sider på hjemmesiden. Hvis du allerede er logget ind, gå da til pkt. 3.
  2. Indtast dine login-informationer.
    Kan du ikke huske din adgangskode? Klik da på linket “Glemt adgangskode”
    Er du ikke medlem? Klik da på linket “Tilmeld dig nu”
  3. Gå ind på siden Arrangementer eller klik på det arrangement, du ønsker at tilmelde dig, på forsiden af hjemmesiden

4. Klik på linket “Tilmeld dig nu!”
  • Bærbar/ stationær Windows-computer: Hold CTRL-knappen nede på dit tastatur og tryk på + (eller scroll opad med musen) for at gøre skriftstørrelsen større; – (eller scroll nedad med musen) for at gøre skriftstørrelsen mindre
  • På Apple Mac: Option-Command + = for zoom ind/ – for zoom ud/ scroll op eller nedad med musen
  • Mobil/ tablet: Zoom ind ved at putte pegefingeren og tomlen sammen på skærmen og spred dem ud, mens du stadig rører skærmen.