Relaterede indlæg

Kommentarer

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

  1. Vi har nu skrevet frem og tilbage flere gange. Jeg kan ikke forstå, at det pludselig er blevet så besværligt at få rede på at betale kontingent, som jeg/vi har gjort i mange år. Det eneste vi gerne vil have, er en bekræftelse på, at vi har betalt ialt kr. 400,- for os begge to. 250,- + 150,- for støttemedlem. I skriver, at Peter kontingent er 250,-, men kan ikke se, hvor de 150,- kr. for Annie står. Det vil være fint med en mail, hvor der står, at I har modtaget de ialt 400,- kr. MVH Peter og Annie Sønderskov

    1. Jeg har sendt jer en mail den 16. februar kl. 22:56, hvor jeg har bekræftet, at vi har modtaget kontingentbetaling for jer begge. Derudover har jeg sendt uddybelser i 2 andre mails, den 16. februar kl. 23:02 og kl. 23:59, hvor der også er svaret på, hvorfor I får de beskeder, I gør. Så jeg henviser venligst til disse mails. Men den korte version er, at I har hver sin profil i systemet, fordi forskellige love kræver det, og derfor får særskilt besked. Derudover er beskeden, at I kan betale kontingent, som I altid har gjort, hvilket I da også har gjort, og tak for det. Så sørger vi for at forny jeres medlemskaber, hvilket vi da også har gjort. Bemærk venligst, at vores mails kan være havnet i jeres spam-mappe/ mappe med uønsket post. Så tjek gerne dem, hvis I ikke har modtaget de omtalte mails. Tak. Jeg håber, dette hjælper jer. Ellers er I altid meget velkomne til at henvende jer igen – her eller pr. mail.